måndag 5 november 2012

BARA FÖR ATT...

Bara för att de flesta bloggare värkar ha så otroligt harmoniska liv med kaffekoppar, hundpromenader, nybakta bullar och romantiska pojkvänner, så konstaterade jag att man kanske borde ta vara på de små sakerna i livet.

Att ligga på soffan och äta godis behöver inte alltid vara något negativt. Och en vanlig hundpromenad kan egentligen vara ganska skön. Att bara umgås med vänner (och tvinga dem att vara med på foton) kan vara lyxigt och att stå i köket kan egentligen vara riktigt harmoniskt.

Bara för att peppa mej själv i vardagen, komma ihåg att alla dagar är inte regniga och för att minnas hur kul jag hade förra veckan. Så ska jag inte uppdatera varje dag, utan bara de dagar jag har tid och lust.

Läs, skratta, njut eller avundas, välj själv. Men vi vet ju alla att det egentligen bara är inbillning, och mitt liv är egentligen minst lika tråkigt som ditt.

(dessutom har jag ju inte ens en bild att publicera, måste hitta kamerasladden..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar